Personalul vorbește engleza?

Da, angajații noștri vorbesc limba engleză.

Hotelul Reginetta oferă servicii de informare turistică?

Da. Pentru orice fel de informații turistice, hărți și rezervări vă rugăm să vă adresați departamentului de concierge sau recepției.

Care sunt orele de check-in?

Check-in după ora 14:00 zilnic.

Check-out înainte de ora 12:00 zilnic.

Micul dejun este inclus în preț?

Da. Micul dejun este inclus în prețul camerei.  (atenție la ofertele fără mic dejun)

Există un restaurant în incintă?

Hotelul dispune de un restaurant a la carte, un Bistro, și oferă servicii de American Bar unde puteți servi salate, sandwichuri și alte specialități. Pentru orice altă solicitare personalul nostru vă poate recomanda un restaurante sau trattorii în apropierea hotelului.

Camerele au balcon sau terasă?

Unele camere au un balcon mic.

Există camere pentru fumători?

Da, există camere pentru fumători și pentru nefumători. Vă rugăm să rezervați tipul de cameră care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Există aer condiționat în cameră?

Da. În fiecare cameră și în întregul hotel există aer condiționat. Sistemul eco AC permite ajustarea în fiecare cameră.

Există un punct de acces al internetului?

Da, puteți să închiriați un laptop sau o tabletă de la recepție

Există spațiu de parcare?

Hotelul are parcare supravegheată video în fața intrării principale (cu rezervare în limita locurilor disponibile).

Există o piscină?

Din păcate hotelul nu dispune de o piscină, dar personalul nostru va fi încântat să vă recomande o piscină in apropiere de locația noastră.

Exista stație de transport în comun în apropiere?

Da, la câțiva metri de hotel.

Exista o sală de fitness, saună, hidromasaj?

Dispunem de o sală de fitness pusă la dispoziția clienților  gratuit. Din păcate nu avem un centru Spa ,dar colaborăm cu unul dintre cele mai importante centre Spa din București, iar personalul nostru vă poate recomanda cea mai potrivită alegere conform exigențelor dvs.

Există facilități pentru persoanele cu dizabilități?

Momentan, rampa de acces pentru persoanele cu dizabilități este în renovare și va fi disponibilă cât mai curând posibil. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

Ce tipuri de cărți de credit sunt acceptate?

Acceptăm Visa, Mastercard.

Prețul este pe cameră sau pe număr de persoane?

Prețurile sunt pe cameră în funcție de numărul de nopți.

Există un seif pentru valori?

Da, toate camerele sunt dotate cu câte un seif.

Există un serviciu de transport pentru aeroport?

Da. Serviciul trebuie solicitat cu câteva zile înainte și este un serviciu cu plată.